برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانی شرکت ایرانی

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

خروپف بر زندگی شما تأثیر منفی می گذارد؟ آپنه خواب یک وضعیت بسیار جدی تهدید کننده زندگی است. و در حالی که خروپف فقط تا حدی راه هوایی زبان شما را مسدود می کند، آپنه خواب به طور کامل آن را مسدود می کند و شما را برای لحظه ای از نفس کشیدن باز می دارد. یکی دیگر از راه حل های رایج استفاده از نوارهای بینی است که تنفس فرد را از طریق دهان متوقف می کند. برای آپنه خواب همراه با الکل و عادت سیگار کشیدن، اولین قدم کاهش و ترک تدریجی نوشیدن و سیگار است. چاپ مجدد رایگان از سایت: توقف آپنه خواب از خراب کردن شب شما و همسرتان. هنگامی که کاملاً بیدار هستید، علائم دیگری از آپنه خواب نیز ممکن است مشاهده شود مانند بی قراری، تکه تکه شدن و/یا احساس خشکی در دهان. خب، ممکن است این را باور نکنید، اما وضعیت خواب ما می تواند چیزهای زیادی در مورد نوع افراد ما بگوید. این اغلب یک اختلال عمده خواب برای شما و هر کسی در اتاق خوابتان است، که احتمالاً به این معنی است که شما و همسرتان همه در مورد این که در برابر این صداهای شبانه چه کاری می توان انجام داد، گوش دارید. خروپف به طور کلی در دوران بارداری چه زمانی شروع می شود؟ انجام این کار نه تنها به شما یا همسرتان کمک می کند که خواب شبانه خوبی داشته باشید، مشورت با پزشک نیز می تواند زندگی شما را نجات دهد. من کاملاً انتظار دارم که تعامل استینکی او را خیلی سریع به «صاحب» جدیدش متصل کند. تعجب نکنید اگر کودک خردسال شما بخواهد قبل از خواب او را برای یک یا دو خواب بخواباند.

درمان قطعی خروپف

می دانید که وقتی شریک رختخواب شما شروع به شکایت می کند، خروپف یک مشکل است. فردی که خروپف می کند می تواند به راحتی در طول شب شریک یا همسفر خود را بیدار کند زیرا صداهایی که باعث ایجاد مزاحمت می شود. در عین حال، دانستن اینکه کدام روش‌ها برای کاهش خروپف واقعاً توسط علم پشتیبانی می‌شوند، دشوار است. بیش از پنجاه درصد از سفر به مطب در یک سال، شکایات مربوط به گوش، حلق و بینی است. آموزش خواب شیوع خروپف مزمن را 24 درصد زنان، 40 درصد مردان و 10 درصد کودکان تخمین می زند. به طور معمول، "بالش های ضد خروپف" به گونه ای طراحی شده اند که خوابیدن به پهلو را برای شما راحت تر می کند (و شما را از پشت خود دور نگه می دارد). برخی دیگر خشکی گلو در صبح و تحریک پذیری یا خستگی مداوم است. تغییراتی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از خروپف انجام دهید و همچنین علائمی وجود دارد که نشان می دهد باید به متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه کنید. اگر بتوانم، دائماً سعی می‌کنم اسباب‌بازی‌های تعاملی را برای جوانانی که نزدیکم هستند انتخاب کنم. کسانی که گوش و حلق و بینی عمومی را انجام می دهند، گوش و حلق و بینی نامیده می شوند. با پزشک خود صحبت کنید تا ببینید آیا مداخلات جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی