برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانی شرکت ایرانی

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

مزایای استفاده از محافظ دهان توقف خروپف ممکن است پاسخی به مشکلات خروپف در زمان خواب برای برخی از افراد مبتلا به این بیماری باشد. به بیماران اجازه داده می‌شود که مدتی را به استراحت بگذرانند، شاید به خواندن یا تماشای تلویزیون بپردازند، و سپس قرار است در صورت آماده شدن به خواب بروند. همچنین، اگر سیگاری هستید، می ترسم واقعاً بخواهید این عادت را ترک کنید. سپس بخش تحلیلی مغز - مغز پیشانی - ناامیدانه تلاش می‌کند تا این سیگنال‌ها را معنا کند. در حقیقت شما ممکن است به وضعیتی معروف به آپنه خواب مبتلا باشید، در این صورت باید برای رفتن و ملاقات با پزشک وقت بگیرید. به گفته بسیاری از متخصصان و پزشکان، علت خروپف خوابیدن به پشت است که باعث برخورد زبان و کام نرم به پشت گلو می شود که سپس صدای ارتعاشی ایجاد می کند. 7. کاهش تن ماهیچه زبان و کام نرم ناشی از افزایش سن.

درمان قطعی خروپف

اساساً اعتقاد بر این است که این کارکرد دارد زیرا به ایجاد تنفس ساده‌تر کمک می‌کند، علاوه بر این که موقعیت زبان و فک شما را کمی تغییر می‌دهد. یکی از اقداماتی که به طور منظم برای کسانی که مشکل خروپف دارند توصیه می شود، این است که آنها تلاش کنند و وزن خود را کاهش دهند و همچنین برای آنها موقعیت های خواب متنوعی را اتخاذ کنند. خوابیدن به پشت باعث خروپف می شود. این روش شامل قرار دادن یک توپ تنیس در داخل یک جوراب است که پس از آن جوراب را با یک سنجاق به پشت لباس خواب خود وصل کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، داشتن یک توپ تنیس به پشت شما خوابیدن به پشت را در محل اولیه غیرممکن می کند. با ضد آلرژی خانواده شما می توان به افراد زیادی کمک کرد. در صورتی که در مناطق روستایی زندگی می کنید، ممکن است بخواهید ضد آلرژی را گسترش دهید تا فضاهای نشیمن حیاط خلوت مانند اتاق های 3 فصل، حیاط های بیرونی و پاسیوهای سرپوشیده را شامل شود. همانطور که بدون شک قبلاً می دانید، امروزه تعدادی از درمان های منحصر به فرد برای مقابله با مشکلات خروپف را خواهید یافت.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی