برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانی شرکت ایرانی

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

آپنه انسدادی خواب باعث می شود اکثر مبتلایان به خروپف با صدای بلند بپردازند. آپنه خواب اغلب با خروپف بلند و به دنبال آن دوره‌های سکوت در هنگام توقف یا تقریباً توقف تنفس مشخص می‌شود. همه کسانی که مشکل خروپف دارند ممکن است آپنه خواب نداشته باشند. سعی کنید با کسی بخوابید که همیشه خروپف می کند. اما سوزان بچه گربه را فردا می دهد، به خانمی که در مطب دامپزشکی کار می کند و به دنبال یک بچه گربه کوچک نارنجی و سفید می گردد. بنابراین من اینجا وبلاگ نویسی می کنم، سگ ها خروپف می کنند، و یک بچه گربه نارنجی گای پشت کامپیوتر من خوابیده است، روی پاهای من پخش شده است. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که دلیل این مشکل تهدیدآمیز چیست؟ این اشتباهات ممکن است دلیل مشکلات شما باشد. آلرژی یا مشکلات سینوسی نیز می تواند به باریک شدن راه های هوایی کمک کند و منجر به خروپف شود. تنفس بلند در شب نه تنها برای فرد شما و همچنین برای افرادی که در اطراف حیوان خانگی شما هستند مشکل ایجاد می کند. شنبه شب برای کنسرت لوک برایان در آمپی تئاتر کار کردم. اگر شما یا شریک زندگیتان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، انجام اقدامات پیشگیرانه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که می توانید یک شب خوب استراحت کنید.

درمان قطعی خروپف

اما این سال ها طول می کشد. پس از آن، ما به محل بستنی فروشی رفتیم، کاترین بعد از روز پدربزرگ و مادربزرگ و دوستان ویژه مدرسه آنجا بود، او به سراغ Linnea کوچک، یکی از دوقلوهای خواهرزاده من رفت. یک چیز مسلم است، وقتی بستنی را کم می کنید، به طور خودکار یک پوند از دست نمی دهید. من کمی بازدید کردم، اما بستنی نداشتم، که شکنجه محض بود، اما عهد کردم که آن را نخورم، مگر اینکه به جایی بروم که واقعاً چیزهای خانگی خوبی دارد. با قهوه داغ، روی صندلی راحتم، بعد از رفتن به استخر اینجا (وای، سعی کردم مواد میانی را از ته بردارم، و در نهایت اسکوپ برگ را شکستم، دسته از وسط شکسته شد، و برگ های لزج سبز و چیزهای دیگر. از ته استخر همه جا به داخل آب رفت، که در دراز مدت خوب است، زیرا پس از آن فیلتر آن را درست می کند، اما به هر حال، من سرد بودم، و این میان وعده عالی بود، اما اوه، کرفس و کره بادام زمینی انتخاب هوشمندانه ای بود.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی