برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانی شرکت ایرانی

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

بزرگ شدن لوزه ها و آدنوئیدها شایع ترین علل آپنه انسدادی خواب در کودکان هستند. یکی از اختلالات خواب بسیار رایج که امروزه کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد، سندرم آپنه انسدادی خواب است. اگر با صدای بلند خروپف می کنید، این می تواند نشانه آن باشد که نه تنها دچار احتقان بینی، بلکه آپنه خواب نیز هستید. و ممکن است آنقدر بد شود که زوج‌ها واقعاً از هم جدا شوند و طلاق بگیرند. با قرار دادن بالش خود در خشک کن هر 2 هفته در چرخه کرک فقط هوا، می توانید مواد حساسیت زا را کاهش دهید و آن را تازه نگه دارید، اگر این کار کمکی کرد، می توانید بالش را هر شش ماه تعویض کنید. علائم آلرژی سینوسی ناشی از ملتهب شدن مجاری بینی پس از تنفس در مواد حساسیت‌زا مانند گرده، گرد و غبار، کپک و غیره است. خروپف و خواب آشفته، از دست دادن/حس بویایی ضعیف، سردرد و ناتوانی در تمرکز. خروپف و آپنه خواب دو حالتی هستند که اغلب به جای هم استفاده می شوند و در نتیجه ممکن است به اشتباه درمان شوند. تحقیقات نشان می دهد که آپنه خواب و خروپف ناشی از احتقان مزمن بینی می تواند منجر به انواع مشکلات پزشکی شود.

درمان قطعی خروپف

این نشان می دهد که ما از قدرت مغز برای فکر کردن و انتقال موثر استراتژی برخورداریم. اگر اقلام موجود در معده شما رفلاکس می کنند یا دوباره به مری و گلو برگشتند، مشکل بیماری رفلاکس معده به مری دارید. شما نمی توانید به طور کامل درک کنید که چگونه مشکلات خروپف را درمان کنید مگر اینکه بدانید چه چیزی باعث این صدای وحشتناک می شود. بهتر است بالشی تهیه کنید که برای درمان مشکلات خروپف طراحی شده باشد. زمان می برد تا انسان به آن عادت کند. در یکی از سمینارهای بهداشتی که شرکت کرده بودم، یک بار دکتری گفت که اگر انسان خروپف کند، خواب او یک خواب آشفته است. این گربه محبوب ترین گربه در بریتانیا است که با نام "بریتی" نیز شناخته می شود و یکی از قدیمی ترین نژادهای طبیعی در آن کشور است. هنگامی که خروپف نکنید، احساس شادابی، شادابی و هوشیاری بیشتری در ساعات بیداری خود خواهید داشت.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی