برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانسازان

برج ایران سازان ایران

برج ایرانی شرکت ایرانی

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

حل های معمولی برای خروپف از جمله خوابیدن به پهلو، خلاصی از مواد در خانه، کاهش وزن در صورت توصیه، و غیره. بسیاری از افراد به سرعت به تعدادی از درمان های جراحی برای پاسخ به خروپف خود روی می آورند، در صورتی که هیچ یک از این درمان ها موثر به نظر نمی رسد. او می‌گوید: «اگر خروپف بد است و شاهد آپنه‌ها بوده‌اید و مشکوک به خواب‌آلودگی در طول روز یا عملکرد ضعیف در محل کار یا خطر تصادف رانندگی به دلیل خوابیدن روی فرمان هستید، به پزشک خواب مراجعه کنید. با تشخیص زودهنگام علائم آپنه خواب، شب های آرامی داشته باشید. من 18 سال سن دارم و آپنه خواب متوسط 50 بار در هر قسمت داشته ام. دکتر Hilel Swerdlin، متخصص گوش و حلق و بینی دارای گواهی هیئت مدیره است و تیم ما را در بخش سینوس و خروپف با بیش از 25 سال فعالیت رهبری می کند. سینوپلاستی با بالون درمان غیرجراحی را برای باز کردن راه‌های مسدود شده سینوسی و تسکین بسیاری از بیماری‌های سینوسی از جمله سینوزیت مزمن، سینوزیت حاد عودکننده، فشار مزمن سینوسی و حتی سردرد میگرنی ارائه می‌دهد. هدف باز نگه داشتن راه هوایی است تا تنفس در طول خواب قطع نشود. انحراف تیغه بینی؛ گرفتگی بینی،؛ راه های هوایی باریک در افراد مبتلا به سینوزیت و احتقان بینی، تورم و التهاب در. احتقان مزمن بینی، فقط به نام چند مورد.

درمان قطعی خروپف

چند فوت از ستون‌هایی که کسی یک بانوج عریض دوتایی زده است، مسیری که اجازه می‌دهد کرکره‌های طوفانی از کابینت‌هایشان در دو طرف ورودی بیرون کشیده شوند، تمام طول دهانه را طی می‌کند، و کرکره‌های چوبی می‌توانند سر بخورند و بچرخانید تا برای حفظ حریم خصوصی یا آب و هوای بد تنظیم شود. شما می توانید با دندانپزشک خود مشورت کنید که می تواند یک قطعه دهان سفارشی را برای مقابله بهینه با مشکل به شما پیشنهاد دهد. اکثر افرادی که آپنه خواب دارند نمی دانند که به آن مبتلا هستند زیرا فقط در هنگام خواب رخ می دهد. سندرم آپنه انسدادی خواب در کودکانی که علائم خروپف با صدای بلند، مشکلات خواب و مشکلات رفتاری در طول روز دارند، شایع است. اگر مشکل خواب مداوم یا خروپف دارید، به پزشک مراجعه کنید. خروپف، و آپنه خواب جدی تر، زمانی رخ می دهد که وجود داشته باشد. گفته می شود، کودکان بیشتر از بزرگسالان از مشکلات خواب رنج می برند.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی